Ile kosztuje film promocyjny?

Filmy reklamowe czy promocyjne to skuteczny sposób na dotarcie do nowych klientów. Użytkownicy internetu coraz chętniej oglądają video. Warto więc zainwestować w film promocyjny i zamieścić go na stronie internetowej, a także na portalu społecznościowym jak Facebook czy kanale YouTube. Ile zapłacimy za film promocyjny? Cóż, niestety nie da się jednoznacznie tego wskazać. Możemy zapłacić za film 5 000 zł, 15 000 zł jak i 50 000 zł. Skąd taki przedział cenowy i od czego zależy cena efektu finalnego?

Czas, jakość i nasze wymagania

Solidny, prosty i krótki film można stworzyć w dość krótkim czasie za rozsądną cenę. Przede wszystkim liczy się jakość. Jeśli film zostanie wykonany według oryginalnego scenariusza, który zostanie zrealizowany w profesjonalnym studiu filmowym np. tutaj: http://pink-media.pl/, możesz liczyć na sukces. Nie warto tutaj stawiać na „fachowców”, którzy wykonają projekt za niską kwotę. Warto postawić na profesjonalną ekipę. To tyle tytułem wstępu. Poniżej przedstawiamy to co jest brane są pod uwagę przy ustalaniu ceny filmu.

Scenariusz, miejsce i czas nagrania filmu

Na podstawie oceny scenariusza, jesteśmy w stanie określić ile osób będzie potrzebnych do zrealizowania materiału, jaki będzie czas realizacji, a także jaki rodzaj sprzętu będzie potrzebny, by zrealizować film. Następnie trzeba przeanalizować jakie elementy postprodukcji będą potrzebne (plansza z logo, animacje graficzne specjalnie zaprojektowane, obróbka audio, udźwiękowienie). Ważne jest także to, gdzie ma zostać zrealizowany film. A więc miejsce i czas realizacji zdjęć. Tutaj musimy wliczyć w koszty: transport, nocleg, wyżywienie dla ekipy. To, co jest brane pod uwagę to także przeznaczenie filmu do emisji (telewizyjny spot będzie realizowany inaczej niż film na potrzeby emisji w internecie).

Możesz również polubić

Dodaj komentarz